6 mitów o Kofeinie, chcielibyśmy obalić teraz

6 mitów o Kofeinie, chcielibyśmy obalić terazWszyscy wiemy, kto wielbi magii kofeiny—może nawet być tym człowiekiem. Prawdziwi wielbiciele podoba kojący szum, który pochodzi z rozkoszując się gorącą latte, lub energii, czarna herbata może dać. Niestety, kofeina, zazwyczaj mają złą reputację, więc myślimy o tym, jak odpust. Jak wszystko w życiu, kofeina trzeba używać z umiarem, i to nie jest właściwe dla wszystkich. Ale wielu ludzie będą w szoku, dowiedziawszy się, że ich powszechne przekonania w rzeczywistości nie odpowiada rzeczywistości. Oto kilka z wielu kofeina złudzenia, że istnieje prawdziwa historia nieporozumień: 1. Kofeina jest bardzo wciągająca. Twój oklepany marksistowskiej Starbucks Złotej karty mogą twierdzić inaczej, ale kawa i inne napoje z kofeiną nie wciągająca. Oprócz tymczasowe bóle głowy i drażliwość nagłe usunięcie kofeiny, efekty słabe w porównaniu z alkoholu i narkotyków uzależnień i trwają zaledwie dzień lub dwa. I chociaż istnieje wiele ludzi, którzy dostają grosze bez swojej porannej filiżanki Joe, eksperci nie wierzą, kofeina uzależnia, bo bez kofeiny nie stanowi zagrożenia dla zdrowia fizycznego lub społecznego dobrobytu.

2. Kofeina odwadnia poidła.

Chociaż to prawda, że kofeina ma łagodne działanie moczopędne, ilość wody na kawę lub herbatę przeważają nad дегидратирующий efekt kofeiny. W rzeczywistości, zużycie кофеиносодержащих napojów faktycznie przyczynia łączna kwota codziennego płynów organizm potrzebuje, aby funkcjonować poprawnie. Było nawet zrobić założenie, że osoby pijące kawę regularnie, może stać się znośne z czasem dowolnym moczopędne działanie kofeiny, mimo to należy zauważyć, że woda jest nadal najlepszym sposobem, aby pozostać prawidłowo nawilżona. 3. Nigdy nie pić kofeinę przed tym, jak się zdrzemnąć. Pić kawę lub inny napój z kofeiną przed krótki sen w rzeczywistości może pomóc zapewnić, że będziesz bardziej ostrożny, niż tylko zdrzemnąć lub decydując się na push kofeina sama w sobie—jeśli czas na to prawo. “W czasie, gdy twój mózg nie śpi, ona produkować substancję o nazwie adenozyna” – wyjaśnia Dr Sujay Kansagra, dyrektor uniwersytetu Duke sen medycyna i zdrowie snu-konsultant z materac firma. Kiedy kofeina odpowiada adenozyna, oko-otwieranie reakcje dzieje energii zastrzyk kofeiny osiąga około 30 minut po spożyciu. Spać po 20 z tych 30 minut, ilość adenozyny kofeina konkuruje z maleje, dlatego stymulator zapewnia trochę zwiększyć, bezpośrednio po przebudzeniu.2. Kofeina odwadnia poidła.

4. Kofeina może neutralizować alkohol.

Wszyscy widzieliśmy film, gdzie ktoś próbuje wytrzeźwiał szybko pić kawy, ale to tylko filmowy mit. Czas reakcji i wyroki tak samo naruszenie, jak byli wcześniej, obarczona upojenia twarzy, myśląc, że kawa pogarsza je. Niektóre dowody już nawet zaproponowali młodzieży w wieku studenckim, którzy pili kofeina i alkohol były bardziej prawdopodobne jest zaangażowany w wypadki drogowe. W zasadzie, dodając używek (kofeina) w jego minus (alkohol) może prowadzić do katastrofalnych skutków. 5. Kofeina jest szkodliwa dla zdrowia Fakt ten jest chyba najbardziej nieoczekiwany, ponieważ kofeina był używany jako kozła ofiarnego dla wielu dolegliwości. Ale kofeina ma wiele korzyści dla zdrowia: uczestnicy badania johns Hopkins badali wzrost w pamięci po spożyciu kofeiny, z efektem trwających do 24 godzin. Badanie od uniwersyteta Southampton i uniwersytetu w Edynburgu odkryli, że picie dwóch filiżanek kawy dziennie zmniejsza ryzyko zachorowania na raka wątroby o jedną trzecią. Naukowcy z Harvardu odkryli, że cztery lub pięć filiżanek kawy dziennie zmniejsza ryzyko wystąpienia choroby Parkinsona. Kofeiny przed treningiem może zmniejszyć stan zapalny w biegaczy i zwiększyć mięśnie momentu obrotowego podczas treningu siłowego 6. Kofeina powoduje bezsenność Twoje ciało szybko się wchłania kofeinę, ale również odsyła go prawie tak samo szybko: w ciągu pięciu-siedmiu godzin, 50 procent znika z systemu i 75 procent wyszła po 10 godzin. Pić kawę później w ten sam dzień może utrzymać się, ale jeśli jesteś w dół swój dzień latte nie mniej niż sześć godzin przed snem, trzeba spać dobrze. Należy jednak pamiętać, że ludzie są różni, więc niektórzy ludzie mogą być bardziej wrażliwe na działanie kofeiny niż inne. Na powierzchni, kofeina można spotkać jako po prostu jeszcze jeden środek pobudzający. Ale warto głębiej i odkryć ten leków psihoaktivnyj naprawdę ma pewne bardzo realne korzyści. Według słów w. Wendy setiawan ustaw docent Keck school of medicine, wysoki poziom przeciwutleniaczy i innych związków w kawie “były związane z poprawą wrażliwości na insulinę, wątroby i zmniejszenie przewlekłego zapalenia.” Ponadto, w przypadku prawidłowego stosowania kofeiny może być miłym dodatkiem, pomaga poprawić pamięć i sprawność, a nawet zmniejszyć choroby serca i ryzyko udaru mózgu. Najlepiej, kofeina jest w wielu różnych kształtach, tak, że masz nieograniczone wyborów, o tym, jak wykorzystać swoje zalety. Czy kiedykolwiek umieścić olej do kawy? Jest to świetny sposób, aby zoptymalizować dietę o wysokiej zawartości tłuszczu.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *